2017. február 1., szerda

Robotok és szörnyetegek :D

Igen...Elért minket is a vég.ű tavaly. Ákos Optimus Prime akart lenni....Boti jobb híján szörnyeteg lett, mert ezt találtam ki neki. Utolsó nap mégis szomorú lett hirtelen, mert a bátyját szerette volna követni, hiába lett szerintem sokkal cukibb a jelmeze, robot akart lenni aznap reggel...



 A szörnyeteget nagyon könnyű elkészíteni.
Kell egy kapucnis pulóver. Egy évvel korábban csináltam egy cápa jelmezt, de Botika beteg lett, így nem voltak farsangon. Na most ezeket a cápa fogakat, amit filcből készítettem, átvarrtam a szörnyeteg jelmezére.
A feje tetejére 3 pingpong labda szemnek. Ezeket egy kis filc darabra ragasztottam rá, és azt varrtam a pulcsihoz, hogy később még megmenthető legyen a pulóver. A hátára pár "pötty", arcára egy kis arcfesték, fülek a kapucnira, és máris kész a cuki kis szörnyeteg.
 Itt bánatosan ballag befele, mert mégse robot lett, amit 10 perccel előtte talált ki...


 Estére azért megjött a kedve...


 A roboté se volt túl bonyolult, kartonból vágtam ki a részeket, majd  gumival "rögzítettem" a gyerekre. Arcát szintén kifestve...ő nagyon örült.



Az oviban a Szörnyeteg még elégedetlenül:


Az otthonin már jobb hangulatban :D


Az idei sokkal izgibb lesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

További jelmezek ITT !!!!!!!



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése