2017. február 3., péntek

Cápa jelmez

Ezt a jelmezt végül sosem mutattuk be, mert lebetegedés történt. Pedig annyira cukker lett...szerintem :D


Ami kell hozzá:
- kapucnis pulóver
- fehér filc a fogaknak, szemeknek
- szürke póló maradék, vagy hasonló anyag
- tömőanyag az uszonynak, esetleg egy kis vatelin a merevítéshez.









A fehér filcet a kapucni méretéhez mérve kivágtam cikk-cakkban a fogakat. Majd hozzávarrtam a kapucnihoz.




A cápa uszonya nálunk Mama régi melegítő alsójából készült. Én vatelinnel kicsit merevítettem, szerintem anélkül is működik. A széleket összevarrtam, színére fordídtottam, a végeit visszaszegtem, aztán kitömtem jó feszesre.




Utána kézzel a pulcsi hátára varrtam láthatatlan öltéssel, vagy hogy is hívják, nem vagyok szakértő. :P :)


Aztán a próba....szürke gatyó kell hozzá, de otthon pizsi alsóban is jól szórakoztunk. :D




További jelmezek: ITT


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése