2015. november 4., szerda

Feltekerhető roló

Nagyon egyszerű elkészíteni, és mutatós.
Én a nappaliba csináltam, ahol nem kell állandóan állítgatni, ezért választottam a feltekerős verziót. Ez hamar megvan, és masni is van rajta. ;)
Aki a könnyebben állíthatós verziót szeretné, lesz majd olyan is.

A feltekerős verzió:

1. Mérjük le az ablakot, mekkora függöny takarná, és számoljunk rá 1-1 centit a varrásnak.
2. Szabjuk ki a téglalapot kétféle anyagból, egyik a hátának, másik az elejének.
3. Fordítsunk színre színt, szegjük körbe, a rúd helyénél hagyjuk pár centis lyukat, és lent is maradjon ki egy rész, hogy ki tudjuk majd fordítani.
4. Fordítsuk ki, vasaljuk át, a lyukaknál befelé igazítva az anyagot.
5. Szegjük körbe a szélénél pár centire, ahol a rúd lesz, ott kicsit többet hagyva, hogy beleférjen a karnis.
6. Miután feltettük, mérjük hozzá a szalagot, vagy bármilyen más dolgot, ami erre a célra megfelel, csipke, stb. Tekerjük fel a függönyt, szélén csipesszel segíthetünk magunknak, amíg megkötjük a masnit.
7. Gyönyörködjünk! :)









Feltéve, bár itt ülőkés rész lesz, amint kész lesz a dolgozó. (és amint lesz pénzünk asztalosra, vagy nem találok valami felújítandó padot ;) )


Ő pedig egy egyszerű változat, egy rétegben, csak körbeszegtem, felül visszahajtottam, hogy legyen bujtatója, és kész:






Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése