2015. április 5., vasárnap

Húsvéti tojás S.O.S.

Hogyan fessünk EGYEDI tojást, amikor csak egyszerű tojásaink és egyszerű tojásfestékünk van?
És persze nem akarunk lebőgni a fiaink előtt, hogy az ANYA tojásaiban nincs semmi extra....nem, ezt nem kockáztathatjuk.
Szóval: kutakodás a neten,  rakás technika, idei nyerő: A tojásfestékhez tegyünk egy evőkanál olajat, jól keverjük meg, tojást bele, gyors forgatás, ki. Ismétlés más színnel, vagy csak marad így. Mindenki egyéni döntése.
Az én S.O.S tojásaim ilyenek lettek:



Á, mint Ákos: (pár éve beszáradt üvegfesték kontúrral...ami még mindig működik :D )


B, mint Botond:


Itt egy kis dörzsölés is volt véletlenül, mert nem bírtam kivárni, amíg megszárad...ettől ez a kopottas hatás. Nekem tetszik. :)

Előtűnt még pár libatojás. Itt a foltokat a tojás "hibái" okozták. A nevek viasszal kerültek rá festés előtt, sima festékben festettem, nem olajosban.



 
Ha egy kis extra kell, itt vannak azok, amikbe pár éve kicsit több energiát fektettem, üvegfestékkel, vizes zománccal. Megleshetitek ITT.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése