2014. október 14., kedd

Kisautó tároló gyerekszobába

 Tehát...adott volt egy laminált "izé"-tároló. Fogalmam sincs, mi volt, kaptam, örültem, vittem! :D



Egy kicsit leharcolt állapotban...
 

...és rendelkezésre állt egy szürke festék, egy fehér, meg ez a gyönyörűség, amit az Aldiban dobtam be a kosaramba kifelé menet, leárazva...csak mert nem tudok az ilyesminek ellenállni. :D



Kutyulás...
 

 ...és a kence. Két rétegben: az első réteg az alapozás, 2 az egyben, alapozó és zománc festék, természetesen vízes bázisú, 1 óra alatt megszáradt.
Az alapozós speckó azért kell, hogy tapadjon, ha már lamináltat akarok festeni.



 Második rétegben már fedett.


 Egy kötelet tekertem a szélére, hogy mégse legyen olyan uncsi. Az autókkal a fiúk 1 perc alatt feltöltötték. 30 fér el benne, és most észrevettem, hogy a kedvencem nincs meg, a fekete londonos taxi...illetve cab. (Holnapi feladat megnézni az ágy alatt... :) )

 

 


 

 Boti így értelmezte azt, hogy "KICSI" autókat hozzon....


 


Azóta felkerült a falra, gyerekmagasságba....ha épp akkor lesz fény a szobában, amikor nem dolgozok, fotózok is egyet! :D



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése