2014. október 28., kedd

Csiszolásmentes átalakulás / ékszertartó dobozka

Igen, nekem is elegem van a csiszolásból, de ha egyszer kell, akkor kell!!!
Ha meg nem kell, akkor lespóroljuk! :)
Ezért szeretjük az alapozós 2 az 1-ben festéket, mert tapad csiszolás nélkül is.

Ezt az ékszertartót még Londonban vette nekem az Ember, és nagyon sokáig agyaltam, hogy képemre formáljam-e vagy sem, valahogy nem tudtam megbarátkozni a színével. (Igen tudom....rémálom nekem ajándékot venni...)
Aztán a fiúk mindig ezzel játszottak, kicsit megkoptatták, így már bűntudat nélkül lekenhettem! :)

Íme az áldozat:



A fogantyúkat le kell csavarozni, nincs mese. Szerencsére nagyon könnyen ment.


Aztán jöhet a kenekedés!!!
A fiókok világosabb szürke színt kaptak, majd egy kicsit mázgáltam a széleit sötétebbel.

 

A tetejét is meghúzgáltam kicsit... nem akartam régi "bútordarabból" vadiújat... mert...csak... :)


És a végeredmény: (legalábbis addig, amíg a fiúk meg nem koptatják megint. )






Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése