2014. július 5., szombat

Ovis krétatábla

Az oviban láttam meg ezt a rozoga krétatáblát, és nem bírtam magammal, elhoztam egy kis újrapofozásra.


Először is egy alapos mosás! ;)



Aztán csiszolás...
A fiúk azt mondták, segítenek, de közben meglátták a dömpert, és úgy döntöttek, hogy annak a lemosása égetőbb probléma, úgyhogy maradtam egyedül csiszolni. :)


Miután lekentem a tábla részt kb 3 réteg festékkel (minden rétegnek 1 napot kellett száradnia), aztán barnára a keretet, utána az Ember összecsavarozta a leszakadó félben levő részeket, mert nem értem rá ilyen halandó dolgokkal foglalkozni....


 A barnára jött egy kis fehér, száraz ecsettel, csiszatolva. (Ha van ilyen szó.)


 A sarkába egy kis virágocska, sajnos már csak sárga festékem volt itthon.
Hétfőn viszem vissza, remélem értékelhető! :)


A végére egy ilyen volt, ilyen lett kép:


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése