2014. április 1., kedd

Egy lukas farmer lába...

Miután a lyukas farmerom felső részét átalakítottam egy pöppet (ITT), rám talált az Ember lyukas farmerja is. Őt lentről kezdtem darabolni :D
Kár lett volna kidobni, nagyon egyszerűen egy tároló lett belőle. Illetve kettő. A fiúknak szántam, mert nem nagyon szeretem a farmerből készült tárolókat, de már megint tévedtem, ugyanis most erősen gondolkozok, hogy az egyiket lenyúlom.


A szárakat két részre vágtam, ezek az alsó részei. A bélésnek szánt anyagból ugyanakkorát szabtam ki (duplán), mint a farmer.



A farmer alsó részét egyenesen elvarrtam.


 A sarkokat a képen látható módon levarrom, a felesleget levágtam.


 Utána a 2 bélést összefordítottam, színre színt, aztán U-alakban összevarrtam, majd a csücsköket ugyanúgy levarrtam-levágtam, mint a farmer anyagnál tettem.




A bélést beleigazítottam a tárolóba, a széleket behajtogattam, gombostűzzük, ha kell, majd végigvarrtam.



Egy címke azért jut ide is. ;)




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése