2014. március 17., hétfő

Tavaszi vagy húsvéti ajtódísz


Itt az ideje kitenni egy tavaszi esetleg már húsvéti ajtódíszt.
Olyan koszorút szeretnék mutatni nektek, amit könnyű elkészíteni, és bármikor átvariálható az adott ünnepre szabva.

Nem kell hozzá, csak egy koszorúalap, valamilyen vászon (nálam ez zsákvászon), dekoráció: szalag, virág, bármi, ami számunkra a tavaszt jelképezi, és akasztó (én csipkét választottam).


Először felragasztjuk a vásznat a koszorúnkra. Ne gondoljunk semmi extrára, nekem sincs itthon ragasztópisztolyom, megteszi a jó öreg hagyományos ragasztó is. Garantáltan úgy odaragad, mintha odaszületett volna. :)


Nem baj, ha egy csíkkal nem tudjuk befejezni, csak ügyeljünk, hogy mindig hátul legyenek ezek a csatlakozások. Én három csíkkal készítettem ezt az alapot.


Innentől kezdve nincs ragasztás, mindent gombostűvel rögzítettem, így majd könnyedén átalakíthatom az aktuális ünnepekhez igazodva.
Szalag, gombostűvel rögzítve:


A virágot szintén gombostűvel rögzítettem. A virág elkészítése nem bonyolult, egy csöpp türelem kell hozzá, leírását ITT találod.




Csak rajtad múlik, hogy mivel szeretnéd még díszíteni, én így tettem ki tavaszvárásként.


És így húsvétvárásként:


Ha tetszett a bejegyzés, nézz be a FACEBOOK oldalamra - ra is! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése