2014. március 22., szombat

Hajtincs a palackban

Közel 2 éve, hogy levágtam Ákóm hajtincseit. Azóta őrizgetem, mert nem találtam megfelelő üvegcsét neki. Már el is feledkeztem róla, de most meglett az üveg! :)

 
Kezdődhet a konzerválás! :)

Először is lekentem a kupakot tölgy színű páccal, mert már így is fura színe volt 1-2 helyen, nem akartam, hogy valami penészvirág nőjön ki belőle.
Aztán a hajtincset megigazgattam vizes ujjal, gumival összefogva, tudom, nem a legszebb megoldás, de nem vagyok preparáló művész. Aztán hímzőfonallal rárögzítettem a kupak aljára.

 

Bele az üvegbe, aztán üvegfestékkel Ákos neve.


Még egy kis madzag dekorálásként.



Kész! :)


Később még lehet lesz belőle egy 3D-s kép, kerettel együtt, de ez is majd akkor, amikor költözünk. (szigorúan mindig csak "jövőre"!)

Végül már csak az a kérdés maradt, hogy ha Botinak nem voltak ilyen kunkori tincsei, mit tegyek el tőle a testvéri egyenlőség jegyében???

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése