2014. február 13., csütörtök

Valentin nap - Last minute!!! (nem csak Valentin napra)

Ha te is olyan felkészülten várod a Valentin-napot, mint mondjuk én, aki még egy szalmaszálat se tett keresztbe, mondanám, hogy sok a dolgom, ti meg, hogy arra van időnk, amire szánunk. Ez most mindegy!....ha ti is a nullán vagytok, dobom a mentőövet! :)
Hogy miért is? Mert ezerszer megbeszéltük, hogy nem Valentin napozunk, de olyan igazságtalannak tartom, hogy más virágot kap, amikor én nem.
Úgyhogy fel kell készülnünk arra az eshetőségre, hogy kapunk virágot!
Mi meg ott állunk hülyén, hogy drágám, hát azt beszéltük, hogy nem ünnepeljük ezt a napot!
Na ilyenkor kell mosolyogni, és 5 percre kirohanni a konyhába.
Igen, csak 5 percre, és bedobni 1 csészesütit!

Ami kell hozzá:
- 4ek liszt
- 1 mokkáskanál sütőpor
- 4 ek cukor
- 1 tojás
- 3 ek kakaópor
- 3 ek nutella (enélkül is működik!)
- 3 ek tej
- 3 ek olaj (ezt is kifelejtettem egyszer, és semmi baja nem lett :) )

Összekeverjük egy kis tálkában, és szétöntjük 2 kisebb csészébe. Kb félig legyen benne a keverék.
Mikróban recept szerint legmagasabb fokozaton 3 percig melegítjük. Nekem 3-szor sikerült, utána mindig felrobbant. Aztán rájöttem, hogy a mikróm már elég régi, így inkább alacsonyabb fokon csináltam, 3 perc alatt így is kész volt.

Mértem az időt...5 perc alatt az előkészületekkel együtt kész vagyunk, és már tálalhatjuk is: "én meg ezt készítettem Neked Drágám!" :)
Ha kicsit szárazabbra sikerült, tálalhatjuk lekvárral, csokiöntettel, ami épp akad.
Ha a virágtól nagyobb ajándékot kapunk....háááát, marad a hagyományos kiengesztelés ;)



És ha nem lenne elég, olyan fincsit készítettünk, keverjünk egy dupla adagot!


Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése