2014. február 19., szerda

Ovis farsang, irány a Jupiter!

Farsang. Megmondom őszintén, kicsit feszengve vártam, mert Ákó valahogy sosem rajong azokért a dolgokért, amiért mások igen. Más már rég tudja, hogy Superman akar lenni, Ákó meg még csak meg se kérdezi, hogy mi az a farsang.
Már alapoztam pár hónapja, és mivel bolygó-őrület van nálunk, sikerült megegyezni egy űrhajó jelmezben. Sőt, még lelkesedés is volt! :D
Kezdődhet a jelmezgyártás!
Az alapanyagot előző nap délután kaptam meg, tehát nem kapkodtuk el.
A végleges verzió a fejemben addig nem alakult ki, amíg be nem fejeztem a művet.

Két kartont használtam hozzá, az egyikből kicsit szabtam, majd a két oldalán lyukakat szúrtam:


A lyukakba madzagot fűztem, ezekkel fogom majd a hátán összekötni az űrhajó testét.


Utána gyors próba (erre kb 5 mp-em van, akkor elfogy a türelem), és kivágtam a kezek helyét.


A nyaknál is csináltam egy kis könnyítést:


Ezután jött a kupola. Összecsavartam a matt szürkét, és megragasztottam.


Gyors és nyivákolós ( "Ez szorííít") próba után tettem bele gumit, hogy ne essen le a fejéről. zárójelben jegyzem meg, hogy már akkor szorított neki, amikor még gumi se volt rajta. :D



Ekkor jutott eszembe, hogy nincsenek lángok. Piros kartont kutattam, narancssárgát találtam, sebaj, festünk :D



Aztán egy kis dekoráció. Ez már a kellemes része.
Megnéztem rengeteg képet egy igazi űrhajóról, és rájöttem, hogy semmi sincs rajtuk. Oké, de így senki se fog rájönni, hogy mégis minek öltöztünk be, szóval elkezdtem kínlódni olyan dolgokkal, amiket az emberek képzelnek, hogy hogy is néz ki egy úrhajó. :D
A csúcsra tettem ablakokat, meg sorozatszámot, ami Ákó születési dátuma :)


A törzsre pedig ráírtam a gyengébbek kedvéért, hogy NASA...na meg a pilóta nevét, és az űrhajójának sorszámát! :)


Végül felragasztottam a lángokat, és rajzoltam köréjük olyan izét....hm...na értitek...


Miután Ákó felpróbálta, Boti is üvöltésbe kezdett, és feltétlen fel akarta venni. :)
Hozzá jött még a kellék, jelen esetben a Jupiter, ahova az űrhajó indul. (elkészítésének leírása ITT)


Élesben az oviban:




 Ezért a pofiért...megérte :)

További jelmezeink ITT !!!!!



1 megjegyzés :