2013. július 19., péntek

Egy kis semmiség - polcok

Régóta nézegettem ezeket a megsárgult lakkozott fenyő polcokat. Egyre csúnyábbak, koszosabbak, és a lényeg, hogy valamit csinálnom kellett, hát őket áldoztam be.
Szeretem a formájukat, hogy úgy rakom fel őket, ahogy akarom. Nem igazán vagyok a "fessük le a fát zománccal", de remélem ez most nem ártott nekik.
Zsúfoltan élünk, költözésre várva (mindig "jövőre"), úgyhogy a hálónk egyben a dolgozónk is, ez az asztal a sarokba szorult sok kacattal, és azért nem festettem le soha, mert MAJD az új helyen, akkor látni fogom, hogy passzolna a környezetbe....de nem bírtam tovább.


A régi polc közelről:


Aztán úgy döntöttem, szeretne ez a polc kapni egy kis halovány kékes zöldes színt, úgyhogy nekikezdtem keverni....fehérbe feketét, majd kéket és zöldet.
Ilyen lett első lekenés után:


Tetszett a szín, bár nem ilyet akartam teljesen, de úgy éreztem, ez nem passzol a szobához, ugyanis túl sok a szín. Ott van egy rakat gyerekjáték is, a faliszőnyeget is még a régi albérletünkhöz választottuk, sok lett volna, muszáj még visszafogottabbá tenni.
Tehát jöjjön a száraz ecset technikával a fehér! (száraz ecset technikát használtam itt és itt )


A két fa egymás mellett:


 Részleteiben:





És egészében....


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése