2013. szeptember 12., csütörtök

Birkás extra-hosszú :)

Nagyon borongós-esős nap volt, és úgy éreztem, itt az ideje megvarrni azt a kötött párnát, amit oly rég óta tervezek.
Meg is találtam a szétvágandó régi használhatatlan pulcsit, szét is vágtam, és épp hozzá illő belső anyagot kerestem, amikor rátaláltam egy eddig használhatatlannak tűnő vékony hosszú anyagdarabra.
Erre:

Fura, mi?
És csak egy hosszú csík...
Nézegettem, és hirtelen úgy döntöttem, ez olyan, mintha egy birkát nézegetnék közelről. :D
Úgyhogy félreraktam a szétvágott kötött pulcsit, és jöhetett a hosszú vékony birka párna :)





Szép sorban rávarrtam a birkákat, fát, napocskát, aztán hímeztem a fejüket, lábukat.



 És a végeredmény:



Jó hosszú lett, ablakba, babaágyba, vagy csak úgy.... :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése