2013. július 4., csütörtök

Kép régi tükörből

Egy költözés alkalmával megkaptuk ezt a tükröt.
Örültünk neki nagyon, és várta beteljesülését.

Feltárási állapotok:



Épp egy kis idegi levezetésre volt szükségem, amikor előkészítettem a dolgokat:


Azért nem volt szükség ilyen mértékű erőszakra, csak szépen kicsavaroztam hátul az apró csavarokat, és szétszedtem. (Végül mégiscsak széttörtem a megmaradt tükör darabot, hogy beférjen a kukába)


Enyhe csiszolás a fa mindkét oldalán, hogy szebb legyen.


Aztán jött a keret.
Elkezdtem csiszolgatni, de csak a fém szín lett látható. Hiányzik ez nekünk? Hogy aztán megint feketére fessük? Á, dehogy.


Úgyhogy csak megtisztítottam, megmostam.


A parafa lapot lekentem fehérrel, hagytam, hogy az ecset csíkosan kenjen.
Majd szürke festék kikeverése következett, és nekikezdtem szivaccsal pepecselni.



 Majd fotót ragasztottam bele....(30x40-es poszter, kicsit formára vágva a keret miatt)




Hát...igen...nem véletlenül pont ez e kép....7 éve, július elsején követtük el a dolgot. :)
A végén már nem volt idegrendszerem a kis csavarokat belecsavargatni, úgyhogy átadtam a képet, és megkértem ezt a drága jó embert, hogy segítsen, így közös munka lett :)

És akkor jöjjön az összehasonlítás:


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése