2013. június 30., vasárnap

Bőrönd Ödön átalakulása :D

Tehát...igen! Engem is utolért a bőrönd-őrület! :D
Nem tehetek róla...mint másról sem ;)
Szóval kaptam egy bőröndöt, csak a postaköltséget kellett fizetnem. (Köszi Gyöngyi :*)
A bőrönd papírból készült. És kicsit megviselt. Hullámos. Na de ez engem nem érdekel, ajándék lónak ne nézd a fogát, átalakításra tökéletes, és nagyon örülök neki.
Természetesen hatalmas, lehet bele pakolni.
Édesanyámat idézve: "kizárt dolog, hogy elférjenek benne a vackaid!". Ezt nevetve mondta, és marha irigy a végeredményre, szóval nincs harag. :)
Persze, hogy kizárt...az én "vackaim" semmiben se férnek el!
És most térjünk a lényegre.

Íme A bőrönd:

A takarítás után picit megcsiszoltam. Picit!


A csatokat kicsit megtisztítottam krómtisztító pasztával.


A belsejéből kitéptem a papírt, ami nem akart jönni, vizes szivaccsal kicsit feláztattam, és jött.


Kívül lefestettem fehérre (zománcfesték), a sarkakat lilára, és egy szívet a közepére, mert semmi nem jutott eszembe. :)


A szívet aztán kicsit megcsiszoltam, és átdörgöltem fehér festékes ronggyal.


A leceket a szélén kicsit megcsiszoltam...aztán belül is lila lett,  már ha ennyi festéket kevertem ki. Ifj. Ákos segített mázolni. Úgy tűnik, most már hű társam lesz a felújításokban. Közben azt mondta: "szép lesz. Nagyon szép!" :D


Na még ezt a pántot kicseréltem:



A felső rész négy sarkába gombot varrtam egy anyagra, azt beleragasztottam a bőröndbe, arra akasztottam a tárolót. (amit hipersebességgel varrtam bele, mert már várni nem bírtam)


Egy alufóliás papír rudat lefestettem a fehér festékkel, és a szalagokat erre raktam. (még gyűjtenem kell, mert kb a fele fért el rajta).


Nem maradt más, mint hogy belepakoljak.... :D


Boti is leellenőrizte...



Természetesen a "vackaimnak" a fele se fér el benne. :)

Összegezve...


...és amit a 2 gyerek csinált az utolsó simítások alatt... :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése